ویژگی یک باربری خوب

دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 15:22

اگر روزی از شما پرسیده شود : "ویژگی های یک باربری خوب چیست؟" جواب شما چه خواهد بود ؟ 


این که در تعریف یک باربری خوب بگوییم : باربری خوب باربری است که همیشه درست سر زمان مقرر و تعیین شده برای ارائه ی خدمات حاضر باشد ، میزان هزینه ای که در قبال خدماتش اعلام میکند برای مشتری ها منصفانه و مقرون به صرفه باشد و یا این که هنگام ارائه خدمات به مشتریانش این اطمینان خاطر را به آن ها بدهد که وسایلشان را در سلامت کامل در مقصد تحویل خواهند گرفت ؛ کافی است ؟


اگر پاسخ احتمالی که توسط شرکت بزرگ باربری شیخ بهایی به این سوال داده خواهد شد را بخواهید میگوییم :


خیـــــــــــــر.



 یک باربری خوب میداند که علاوه بر ویژگی های بالا خدمات دیگری را هم به مشتری های خود ارائه دهند که در زیر به آن ها میپردازیم :


1. باربری که ؛ برای انجام آسان و هرچه بهتر کار مشتریان خود ، اقدام به ارائه مشاوره هایی کامل و جامع به مشتری ها ، حتی مشتری های تلفنی کند


2. باربری که ؛ دارای اپرتور هایی باشد تا بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ی ارائه ی توضیحات جامع و مفید به مشتری ها بوده و پس از آن بهترین گزینه ی ممکن را با توجه به شرایط مشتری ها به آنان پیشنهاد و ارائه دهند


3. باربری که ؛ در ارائه خدمات خود به مشتریان ، از بهترین و برترین خدمات بسته بندی اثبات و اثاثیه استفاده کند و همچنین برای حمل و نقل آن ها از کارگر هایی مجرب ، ماهر و زبر دست استفاده کنند .


4. باربری که ؛ ماشین هایش اعم از سبک یا سنگین در تمام زمان ها حضور به موقع و در اسرع وقت در محل اعلام شده توسط مشتری را داشته باشند .


5. باربری که ؛ هنگام جا به جایی ، وسایل مشتری ها را مانند وسایل شخصی خودش بداند و در جهت سلامت وسایل بسیار دقیق و محتاطانه رفتار کند


6. باربری که ؛ خدماتش را تنها به رساندن وسایل به محل اعلام شده توسط مشتری ختم نکند و پس از اتمام کارهای باربری ، به مشتری ها در جا به جایی درست وسائل هم کمک کند


7. باربری که ؛ کاگرانش خود را موظف بدانند در صورت درخواست مشتری ها حتی در چیدمان اولیه وسائل هم با آنان همکاری داشته باشند.


8. باربری که ؛ اپراطور های آن پس از خدمات رسانی کارگران شرکت به مشتری ها ، پیگیری مسؤلانه ای در زمینه ی بدست آوردن رضایت کامل مشتری از خدمات ارائه شده داشته باشند .


9. باربری که ؛ از انتقادات و پیشنهادات مشتریان در زمینه ی فعالیت های کارگرانش استقبال کند و برای این موضوع اهمیت بالایی قائل شود.

( تعداد کل: 3 )
<<    1       2       3    >>