باربری در ولنجک ، اتوبار در ولنجک

باربری ولنجک ، اتوبار ولنجک : باربری و جابجایی وسائل و اسباب منزل و اداری در ولنجک

باربری در ولنجک ، اتوبار در ولنجک

باربری ولنجک ، اتوبار ولنجک : باربری و جابجایی وسائل و اسباب منزل و اداری در ولنجک

موارد ضروری حین اسباب کشی

برای اطمینان خاطر در اسباب کشی یک بار دیگر خوب خانه را بگردید و مطمئن شوید که هیچ وسیله ای را جا نگذاشتید. وسایل شخصی هر نفر بهتر است در کارتن های جداگانه بسته بندی شود و وسایل هر نفر توسط خودش در منزل جدید چیده شود. ابتدا جای وسایل را مشخص کنید و سپس کارتن های خود را بازکنید. می توانید فرش های خود را در اختیار یک قالی شویی قرار دهید تا فرش ها و قالی های شما برای خانه جدید تمیز باشند.

کودکان خود را به پدر و مادر و فامیل های نزدیک بسپارید تا در انجام کارها راحت تر باشید اگر در هنگام اسباب کشی کاغذ باطله و روزنامه در دسترس نبود می توانید با پیچیدن لباس های کهنه از شکستن وسایل جلوگیری کنید. پول های نقد و جواهرات خود را در یک ساک مخصوص و در کنار خودتان نگه دارید و مسئولیت جابجایی آن را خود به عهده بگیرید.

در هنگام جابجایی وسایل در راه پله ها دقت زیادی باید به خرج داد و و مواظب باشید تا از پله ها نیفتید و همچنین به دیوارهای راه پله آسیب نرسانید. اگر حیاط بزرگی دارید بهتر است تا وسایل را در حیاط منزل خود آماده کنید. برای جابجایی وسایل بزرگ و سنگین بهتر است که چندین نفر هم زمان یک گوشه از آن را بگیرند به طوری که فشار بار روی همه به صورت یکسان تقسیم شود. بهترین ترفند برای اسباب کشی لذت بخش و راحت همکاری داشتن در کار است. وظایف هر کس را برایش مشخص کنید تا انجام کارها به خوبی بین آنها تقسیم گردد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.