باربری در ولنجک ، اتوبار در ولنجک

باربری ولنجک ، اتوبار ولنجک : باربری و جابجایی وسائل و اسباب منزل و اداری در ولنجک

باربری در ولنجک ، اتوبار در ولنجک

باربری ولنجک ، اتوبار ولنجک : باربری و جابجایی وسائل و اسباب منزل و اداری در ولنجک

بهترین روش بسته بندی اثاثیه منزل برای زمان باربری

شاید شما هم جزو آن دسته ی بزرگ از مردم باشید که به محض شنیدن اسم اسباب کشی یا باربری دچار استرس می شوید ، راه کار چیست ؟! 

اسباب کشی از جمله واژه هایی است که میتوانیم بگوییم تقریبا همه ی ما کم یا بیش با آن آشناییت داریم و برای یک بار هم که شده در طول زندگی مان مجبور به اسباب کشی کردن شده ایم . جمع آوری وسائل ، بسته بندی ، و حمل آن ها تا مقصد ؛ به طور صحیح و سالم از گذشته تا به امروز اسباب کشی را امری بسیار مشقت بار برای خانواده ها و به خصوص خانم ها کرده است ، اما با وجود تمام این مشکلات و سختی ها به هر حال تعداد بسیاری از مردم کشور سالیانه و یا حتی ماهیانه مجبور به انجام آن و رفتن به مکانی جدید هستند ، با این حال چاره چیست ؟؟


باربری در ولنجک ، اتوبار در ولنجک


از این رو شرکت باربری شمال بار برای سهولت در انجام اسباب کشی و حمل و نقل بار مشتریان خود دست به ارائه ی خدمات مفیدی در این زمینه زده است . به طور مثال چگونگی بسته بندی بار به نحوی که اثاثیه هنگام جابه جایی تا رسیدن مقصد دچار صدمه نشوند امری بسیار مهم در اسباب کشی است که شرکت اتوبار غرب برای آرامش خاطر و جلوگیری از ضرر و زیان شما مشتریان عزیز هنگام اسباب کشی با قیمتی مقرون به صرفه این خدمت را ارائه داده است و با جلب اطمینان خاطرتان ، شما را در روز های سخت اسباب کشی همراهی میکند .

خدمات قابل ارائه به شما مشتریان عزیز توسط شرکت باربری شمال بار :

1. بسته بندی وسائل ظریف و شکستنی مانند ظروف داخل بوفه ، کریستال ها و ... با استفاده از کارتن های 5 لایه به مقاومتی بسیار بالا

2. استفاده از استرچ رپ «سلفون» ، چسب اسکات پهن ، وکیوم بزرگ 90 متری شامل بابل رپ «فوم ضربه گیر» در بسته بندی 

3. ارائه ی کارتن رگال دار(مشابه یک کمد کوچک که 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار) برای تمیز و مرتب جابه جا شدن و آسیب ندیدن لباس های مجلسی شما


اتوبار ولنجک ، باربری ولنجک


4. ساک رختخواب

5. لایف پک ، برای تمیز و مرتب جابه جا کردن لباس ها با ظرفیت 2 تا 3 کشو لباس

6. حمل و نقل جهیزیه نوعروسان به مطمئن ترین شیوه ی ممکن

اسباب کشی کابوس نیست، آن را آسان انجام دهید

چگونه سختی های اسباب کشی را آسان کنیم؟


«اسباب‌کشی کابوسه.» این جمله را خیلی‌ها وقتی قصد اسباب‌کشی دارید به‌شما می‌گویند. شاید خودتان هم درباره اسباب‌کشی همینطور فکر کنید.

مهم نیست که اسباب‌کشی کابوس هست یا نه. مهم این است که خیلی از ما و اطرافیان‌مان باید سالانه یا حداقل چند سالی یک بار، این کار را انجام دهیم. حالا وقت تشبیه و استعاره نیست؛ وقت اسباب‌کشی است. روزهای تابستان برای بیشتر خانواده‌ها روزهای جابه‌جایی و اسباب‌کشی به خانه‌ جدید است. ما به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید بدون کابوس، راحت‌تر اسباب‌کشی کنید!


برای اسباب کشی از اطرافیان تان کمک بگیرید


آدم‌ها همین وقت‌ها به درد همدیگر می‌خورند. اگر هیچ کمکی ندارید و کسی از خانواده یا فامیل یا دوستان می‌خواهد بیاید کمک‌تان، بگذارید بیاید و تعارف را کنار بگذارید. ولی حواس‌تان باشد آن‌قدری دور و برتان را شلوغ نکنید که کلافه شوید. برای آدم‌های که می‌خواهند به شما کمک کنند برنامه بریزید. اگر تعداد کسانی که داوطلب شده‌اند زیاد است، بعضی را روز بسته‌بندی وسایل صدا کنید، به بعضی بگویید روز اسباب‌کشی بیایند، بعضی را هم برای باز کردن وسایل در نظر داشته باشید.


کارتن‌ها اصلی ترین جزء اسباب‌کشی هستند


از مدتی قبل از اسباب‌کشی به مغازه‌هایی که از آنها خرید می‌کنید بسپارید چند کارتن برای‌تان نگه دارند. اگر می‌خواهید هزینه‌ کمی بپردازید، این کارتن‌ها معمولا برای اسباب‌کشی مناسب‌اند. اما اگر توان پرداخت هزینه بیشتری دارید، می‌توانید چند کارتن بزرگ‌تر دیگر هم از شرکت حمل یا مغازه‌های کارتن‌فروشی بخرید. حواس‌تان باشد که کارتن‌های بزرگ را بیش‌ از ‌اندازه سنگین نکنید تا در حمل‌ونقل آنها راحت باشید. اگر نصف آن را کتاب می‌چینید، حتما نصف دیگرش را لباس بگذارید. اگر زیر کارتن ظروف سنگین گذاشته‌اید، رو را به ظرف‌های پلاستیکی اختصاص دهید.


 باربری در ولنجک ، اتوبار در ولنجک


برای بسته بندی ظروف از لباس های تان هم استفاده کنید


می‌توانید برای بسته‌بندی ظرف‌ها از قبل با یک دکه‌ روزنامه‌فروشی هماهنگ کنید تا روزنامه‌های باطله‌اش را برای‌تان کنار بگذارد و هر ظرف را در یک روزنامه بپیچید. اگر قطع روزنامه کوچک بود، برای اینکه مطمئن شوید، هر ظرف را در 2 روزنامه بپیچید. پیچیدن ظرف‌ها کار سختی نیست و هیچ تجربه‌ویژه‌ای نمی‌خواهد. فقط باید مواظب باشید ظرف‌های شکستنی به هیچ وجه با هم تماس نداشته باشند. اما راه دیگری هم به جز استفاده از روزنامه هست. می‌توانید هر ظرف را در یک لباس بپیچید. با این روش هم لباس‌هایتان را در کارتن کرده‌اید و هم ظرف‌های‌تان. ولی ببینید که آیا ظرف‌ها کثیف‌اند؟ در این صورت ممکن است وقتی به خانه جدید می‌روید یک‌بار مجبور شوید کل لباس‌ها را هم بشویید. انتخاب با خودتان است. راه دوم از مصرف زیاد کاغذ جلوگیری می‌کند ولی ممکن است هم کار اضافه حساب شود، هم مصرف آب‌تان را افزایش دهد.


کارتن‌ها را کنترل کنید


بعضی کارتن‌ها ممکن است خاکی باشد یا آنطور که باید تمیز نباشد. مواظب باشید که لباس‌هایتان را در این کارتن‌ها نگذارید یا اگر می‌خواهید این کار را بکنید، حتما یک ملحفه کف کارتن پهن کنید و آن را تا دیواره‌ها بالا بیاورید و بعد لباس‌ها را بچینید. مثل بقچه‌ای که رفته باشد توی کارتن.


 


وسایل اسباب کشی را دور نریزید


تا جایی که می‌شود وسایل اسباب‌کشی را نگه دارید. منظورم کارتن‌ها و کیسه‌های حباب‌دار است. اگر انبار دارید یک بخشی از انبار را به آنها اختصاص دهید. با این کار، هم سال‌های بعد خودتان می‌توانید از آنها استفاده کنید و هم اگر کارتن‌های خوب و محکم خریده‌اید می‌توانید به دیگران برای اسباب کشی امانت‌شان بدهید.


روی کارتن‌ها اسم بزنید


‌ این کار باعث می‌شود وقتی به خانه جدید می‌رسید گیج نشوید و بدانید کدام کارتن مال کجاست. اگر می‌خواهید کارتن‌های‌تان را نگه دارید، به جای نوشتن روی کارتن با ماژیک، روی کاغذی درباره‌ محتویات آن بنویسید و روی آن بچسبانید.


وسایل بزرگ را خودتان بسته‌بندی کنید


خیلی از شرکت‌های حمل به شما پیشنهاد می‌کنند که کار بسته‌بندی وسایل را برایتان انجام دهند. اگر امکان مالی این کار را دارید، می‌توانید از آنها کمک بگیرید. آنها حرفه‌ای‌تر و سریع‌تر کار را انجام می‌دهند ولی اگر امکانش را ندارید، خودتان دست‌به کار شوید. سخت نیست. باید کیسه‌های حباب‌دار بخرید و به تمام گوشه‌ها و قسمت‌های چوبی وسایل‌تان بچسبانید. بعد دور کل وسیله را با سلفون پهن بپیچید. سلفون بهترین چسبی است که می‌توانید برای این بسته‌بندی استفاده کنید.


با توجه به روحیه‌تان وسایل را بسته‌بندی کنید


ببینید شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارید کاری را در مدت کوتاهی انجام دهد که زودتر تمام شود و بلند بودن کار آن را برایتان فرسایشی می‌کند یا آدمی هستید که راحت‌ترید کارها آرام‌آرام ولی با آرامش انجام شوند. با توجه به روحیه‌تان وسایل را بسته‌بندی کنید. اگر جزو دسته اول هستید باید 3-2روز خانه بمانید و در این 3-2روز تا آخر انرژی‌تان را مصرف کنید. ولی اگر جزو دسته اول هستید، از یکی‌دو هفته قبل کار را شروع کنید. یک روز اتاق‌ها، یک روز سرویس‌های بهداشتی و چند روز را به جمع کردن وسایل آشپزخانه اختصاص دهید.


پرده دوختن برای خانه جدید


اگر می‌توانید، بد نیست چند روز قبل از اسباب‌کشی به خانه جدید سری بزنید، میل‌پرده‌ها را کنترل کنید و پنجره‌ها را اندازه بگیرید تا پرده‌هایتان را با اندازه‌های جدید هماهنگ کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است و احتمال می‌دهید که به‌زودی مجبورید از این خانه جدید هم بلند شوید، سعی کنید اندازه‌ پرده‌هایتان را دست نزنید. ولی اگر خانه‌تان موقت نیست می‌توانید پرده جدید بدوزید یا پرده‌های قبلی را هر قدر لازم است کوتاه کنید ولی اگر هیچ کدام از این کارها را نتوانستید قبل از اسباب‌کشی انجام بدهید هیچ اشکالی ندارد. روزی که به خانه جدید می‌روید جلوی پنجره را موقتا ملحفه بکشید یا می‌توانید روی پنجره‌ها را روزنامه بچسبانید تا نور کمتری از فضای خانه‌تان کم شود و هروقت رسیدید، کار پرده را انجام دهید.


خانه جدید را قبل از اسباب کشی تمیز کنید


همه‌ تلاش‌تان را بکنید که یک یا 2 روز قبل از اسباب‌کشی به خانه‌ جدید بروید و زمین و کابینت‌ها را نظافت کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است گاهی صاحبخانه این کار را به گردن می‌گیرد ولی حتی اگر صاحبخانه به شما گفت که این کار را می‌کند، حتما پیش از اسباب‌کشی سری به خانه بزنید و ببینید تا چه حد نظافت شده. آیا همه‌‌چیز مطابق انتظارتان هست یا نه. اشکالی ندارد اگر آخر سر، کار نظافت هم به روز اسباب‌کشی بیفتد ولی حتما ناراحت‌کننده خواهد بود اگر پیش‌بینی کنید همه جا تمیز است و وقتی به خانه می‌رسید با جایی پر از گردو‌خاک و کثیفی مواجه شوید.


 


حواستان به غذای روز اسباب‌کشی باشد


اگر کسی از شما پرسید: «کمک نمی‌خوای؟» بهتر است به او بگویید: «برامون غذا درست کن.» روز اسباب‌کشی هم خسته‌اید و هم وسایلتان توی کارتن و بسته‌بندی است و نمی‌توانید به راحتی غذا درست کنید. از طرفی آن‌قدر همه خسته و گرسنه‌اید که نیاز به یک وعده غذایی خوب دارید.


 


به آدرس خانه جدید قبل از اسباب کشی مسلط شوید


قبل از اسباب‌کشی به محله‌ جدیدتان بروید و یک مسیر خوب برای روز اسباب‌کشی انتخاب کنید تا خاور راحت بتواند از آن مسیر بیاید. روز اسباب‌کشی روز مناسبی برای کشف کردن آدرس خانه‌ جدیدتان نیست.


 اتوبار ولنجک ، باربری ولنجک


روی پیشنهادهای وسوسه‌انگیز شرکتهای حمل و نقل فکر کنید


‌ ممکن است وقتی برای کرایه خاور به شرکت حمل زنگ می‌زنید، پیشنهادهایی برای اسباب‌کشی راحت‌تر به شما بدهند. لازم نیست همه‌ آنها را بپذیرید. مثلا اینکه یک کاور مخصوص برای حمل لباس‌ها برایتان بیاورند. اگر لباس‌های اتو کشیده‌ شما کم است به راحتی می‌توانید با ماشین خودتان آنها را ببرید. یا می‌توانید آنها را بین رختخواب‌ها جا بدهید. اسباب‌کشی حتی بدون هیچ کدام از این سرویس‌های اضافه هم هزینه‌ زیادی به همراه دارد. مواظب باشید پول‌تان را خرج کارهای اضافی نکنید.


نگهداری از بچه ها در روز اسباب کشی


بسته به اینکه بچه‌ شما چند ساله است باید فکری به حالش بکنید. اگر بچه خیلی کوچک است و امکانش را دارید، او را روز اسباب‌کشی به کسی بسپارید. ولی اگر این امکان را ندارید اصلا اشکالی ندارد. بگذارید بازی کند. از قبل برایش وسایلی را کنار بگذارید و وقتی به خانه جدید رفتید آنها را به او بدهید. این کار شاید او را یک ساعت سرگرم کند و احتمالا خانه‌ پر از کارتن و وسایل برایش جذاب‌تر است. بگذارید سراغ وسایل بی‌خطر برود و با آن وسایل بازی کند. بگذارید کمی خاکی شود. مطمئن باشید بیشتر از شما خاکی نمی‌شود. اگر بچه‌هایتان بزرگ‌ترند آنها را در اسباب‌کشی مشارکت دهید. اینکه چقدر شما اسباب‌کشی را «کابوس» ببینید یا نه، روی بچه‌هایتان هم تأثیر خواهد گذاشت. اسباب‌کشی را برایشان یک کارگروهی تعریف کنید که آنها هم می‌توانند تا جایی که می‌توانند در آن شرکت کنند و مفید باشند.



مثبت بیندیشید


به جای اینکه هر چند قدم یک بار، به‌خودتان بگویید: «اسباب‌کشی کابوسه.» به نکات مثبت توجه کنید. شما دارید خانه‌تان را عوض می‌کنید. از صبح فردا در خانه‌ دیگری بیدار می‌شوید. در آشپزخانه‌ دیگری غذا درست می‌کنید. در اتاق جدیدی می‌خوابید. این جابه‌جایی می‌تواند یک تنوع بزرگ باشد. به وقتی فکر کنید که همه‌ وسایل سر جای‌شان رفتند و شما روی مبل نشسته‌اید و دارید چای می‌خورید.